söndag 12 februari 2012

Prao

Å vad jag lämktar tills imorgon! För då har vi prao! ^^
Fast jag vet inte riktigt när jag slutar, tror att det blir vid fem tiden så jag vet inte om jag kommer ha tid att blogga under veckan så jag tänker ta och göra några tidsinställda inlägg tills dess. ^^
Fast jag är inte helt säker på om det funkar... jag har provat lite ibland så jag tror att det ska göra det men man vet aldrig om något kommer att bli fel. Vi får hoppas att det inte gör det. ^^
Men innan jag fortsätter skriva mer inlägg så tänkte jag berätta för er som också har blogspot hur man gör tidsinställda inlägg. :)
Det är inte så svårt. se först till att globala inställningar är instälda på uppdatera redigerare.
Sen kan du skriva ditt inlägg och när du är klar så innan du publiserar trycker du på "alternativ för inlägg" och "planerad tid" och så skriver du in datum och tid för ditt inlägg. ^^
Hittade bilderna och infon här

2 kommentarer:

  1. Var ska du praoa? =D

    Svar: Ja, usch! ^^ Nej minns inte men de finns här: http://www.animecrazy.net/pokemon-season-1-episode-1/

    Ha så kul, hihi =D

    Kramar<3

    SvaraRadera
  2. Tack tack det där har jag velat veta länge!

    SvaraRadera

Konichiwa!
Här kan ni skriva snälla och söta kommentarer.
Men skriv inget elakt för då tar jag bara bort kommentaren.
Arigato ^^