lördag 11 februari 2012

♥ Pokemon ♥

Jag har just sett det första avsnittet av pokemon sesong 1! Pokemon är så gulligt!!! Även fast det är ganska barnsligt och hemska röster när det är dubbat så är det hur gulligt som helst! Haha jag älskar det. ^^
Jag såg ju på det när jag var mindre men för ett par dagar, kanske en vecka sedan sa Caspar att dom hade börjat sända Pokemon på TV4. Så då började jag kolla på det. :)
Fast jag råkade sätta på sesong 2 men nu kan jag inte sluta titta på den sesongen. Hihi ^^
Jag kollar på det på TV4 play.
Free Pokemon Smileys
bildkälla

2 kommentarer:

  1. Först och främst; söt blogg!!<3 ^^

    Tycker inte heller om dubbat, men det är svårt att hitta de gamla avsnitten av Pokémon på japanska, har dock sett det första på japanska för ett par år sedan och där heter Ash Satoshi. Undrar hur de fick det till "Ash"? xD

    Kramar<3

    SvaraRadera
  2. haha åh, pokemon är ju bäst! :D

    SvaraRadera

Konichiwa!
Här kan ni skriva snälla och söta kommentarer.
Men skriv inget elakt för då tar jag bara bort kommentaren.
Arigato ^^