fredag 7 oktober 2011

Klag, klag, klag

Glad fredag på er alla och jag hoppas att ni kommer att få en bra helg!
Jag tänker börja med att säga att jag är super ledsen för att jag inte kunna blogga igår men jag tänkte hela tiden att jag skulle blogga efter maten men då började the big bang theory och det var ett avsnit jag inte sett! Föelåååt!! T-T
Det har varit en helt okej dag och så fast jag konkade hem en hel massa läxor jag måste bli klar med. :(
När jag kom hem så tänkte jag och min bror, Caspar, att vi skulle göra en typ choklad pudding grej men det gick jätte dåligt och det slutade med att vi fick hjälp av både vår mamma och vår stora syster. Fast de ser rätt goda ut! :)
Avarligt talat det finns ingen som är dåligare på att baka en jag! (Fast jag älskar att baka)
Nu tänker jag avsluta det här inlägg med en bild på den enda som är dåligare på att baka en jag, Akane Tendo.
Förlåt för det tråkiga inlägget! '^^
Förlåt för ett så långt inlägg, jag måste lära mig att skriva mindre.

2 kommentarer:

  1. Nej gör inte det! Det är kul att läsa långa inlägg :)

    SvaraRadera
  2. Svar: Ja! Det är jag som har tagit bilden ^w^.
    Tack så mycket :D.
    Kul att du tyckte om bilden ^^.

    SvaraRadera

Konichiwa!
Här kan ni skriva snälla och söta kommentarer.
Men skriv inget elakt för då tar jag bara bort kommentaren.
Arigato ^^