lördag 8 oktober 2011

Du behöver gulliga saker i sitt liv! Det är fakta!

Konichawa!
God morgon/ God dag på er alla, idag så är jag... jätte tröt och allra helst skulle jag vilja gå och lägga mig i sängen igen men det går ju inte. Jag har jätte mycket att göra idag, städa, göra samhäls kunskapen, matten, engelskan och så måste jag lära in mig alla repliker! Det låter kanske inte som så jätte mycket men jag har inte gjort en enda grej! Okej det är inte sant, jag har gjort ganska mycket på replikerna, jag kan dem nästan. Men det känns som så mycket... :(
Förlåt för ett så urtråkigt inlägg men jag behövde värkligen skriva av mig! Men nu tänker jag lägga upp några kawaii bilder, det känns aldeles för länge sedan jag gjorde det.


för att ni läser min blogg! ^^

2 kommentarer:

  1. Aww,kawaii :3!
    Älskar den sista bilden ^w^.

    SvaraRadera
  2. Just då brydde jag mig inte så mycke men jag håller med ;P

    SvaraRadera

Konichiwa!
Här kan ni skriva snälla och söta kommentarer.
Men skriv inget elakt för då tar jag bara bort kommentaren.
Arigato ^^