söndag 2 oktober 2011

Kawaii shop

Jag fick ett tips om en svensk hemsida där de säljer söta saker direkt från japan av en tjej som heter Katrin (hon har även själv en väldigt söt blogg).
Hemsidan heter amai.shopitoo.com och är en väldigt söt shop från sverigen. Som ni kanske vet så tycker jag väldigt mycket om att surfa runt på kawaii shopar men jag har aldrig köpt från någon ( T-T ) och en av de störst anledningarna har varit för att jag tycker att dem tar för mycket pengar för för lite grejer men för en gångs skull så är den här shopen ganska billig och den har även väldigt mycket fina grejer. Så om jag någon gång skulle köpa från någon internet shop skulle det vara den här för jag tycker dem har prisvärda grejer och de har också fri frakt! ^^
Här kommer iallafall några grejer jag skulle vilja ha från amai.shopitoo.com:


( Om jag hade en iphone 4 )


2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag har handlat därifrån ja! Jag pysslar ganska ofta så mina "Deco set" (Med rhinestones, hjärtan och sådanna söta grejer) kommer ifrån dem!
    Sen typ mobilsmycken och hårband har varit riktigt nice också!
    Tack så mycket, hela min design har min söte pojkvän gjort! <3

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Fick samma tips av Katrin :P :3.

    SvaraRadera

Konichiwa!
Här kan ni skriva snälla och söta kommentarer.
Men skriv inget elakt för då tar jag bara bort kommentaren.
Arigato ^^