lördag 1 oktober 2011

Happy Autumn

Hallo på er alla just nu sitter jag framför dator och har just kommit hem från höst festen ( varje år ordnar skolan en höst fest där man brukar sälja grejer till klass kassan och så är det öppet hus ).
Det var ganska kul faktiskt, mestadels satt jag i klass rummet och pratade om lite random grejer med dem bästa vännerna och de bästa lärarna men jag gick även mycket runt och åt allt möjligt. Alltså det man brukar göra på höst festen. Men det var kul.
Om ett litet tag ska jag och Chloe nog se om pottermor funkar så jag avslutar det här inlägget med att önska glad höst på er alla, nu är det höst! ^^

1 kommentar:

  1. nu är vinnaren av dagens blogg publicerad i min blogg, kika in och se om det blev du! :)
    hade du inte turen att vinna den här gången?
    det gör inget, för du kan redan nu anmäla dig till den nya omgången!
    http://martinaolsson.myshowroom.se/8216/dagens-blogg-vinnare-ny-omgang-6/

    SvaraRadera

Konichiwa!
Här kan ni skriva snälla och söta kommentarer.
Men skriv inget elakt för då tar jag bara bort kommentaren.
Arigato ^^