måndag 22 augusti 2011

Kläder

Jag vet inte riktit vad jag ska skriva om... Men idag vid tio börjar skolan igen och det ska väl bli kul, hoppas jag.

Oj, jag har verkligen inget att skriva om... Jag kan länka till några hemsidor där dom säljer kläder och sånt.
Den första jag tänker länka till heter kawaii design och där säljer dom japanska och asiatiska kläder, accessoare, smyken med mera.
Den andra heter talkingclothes och där säljer dom asiatiska kläder ( Överaskning?! :P), accessoarer, kigugurmis med mera. Dom har jätte fina kläder!
Och den tredje och den sista heter melba och även där har dom fina kläder, accossoarer och skor.

Jag orkar inte lägga in några bilder på kläderna så ni får kolla själva :P
Sayonara! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Konichiwa!
Här kan ni skriva snälla och söta kommentarer.
Men skriv inget elakt för då tar jag bara bort kommentaren.
Arigato ^^