tisdag 23 augusti 2011

Chi's sweet home

Som jag sagt tidigare i veckan så kollar jag och min bror på en anime, och jag tänker skriva lite om vad den handlar om:
                                 CHI'S SWEET HOME
Shi's sweet home handlar om en liten katt som tappar bort sin mamma och hon blir sedan adoptered av en familj.
Familjen Chi får bo hos bor i en lägenhet där katter inte är tillåtna och dom måste dölja det faktum att dom tar hand om Chi.
Familjen består av mamma, pappa, Youhei och självklart Chi.
Serien handlar om hur Chi lär sig allt en liten katt unge behöver kunna och mycket mer.
Animen är välldigt komisk och man blir genast på bättre humör. Det är Mitsuyuki Masuhara som gjort animen.
Det finns även en manga med samma namn.


1 kommentar:

  1. Hej^^ Bra ressention av serien, har tänkt kolla på den! Köpte ett gosedjur av katten igår =3

    SvaraRadera

Konichiwa!
Här kan ni skriva snälla och söta kommentarer.
Men skriv inget elakt för då tar jag bara bort kommentaren.
Arigato ^^