lördag 10 mars 2012

Sportlov + Bleach

På måndag börjar skolan.
Suck, har ingen lust att börja igen efter lovet. :(
 Men jag har iallafall haft ett riktigt trevligt lov. ^^
På söndag fyllde Chloé 17 år så vi firade henne, sen har jag mest gjort två saker: varit på datorn och fixat en ny desig till min tumblr och läst Bleach. Sen har jag själv klart gjort lite läxor :(   (Vi har två prov i veckan).
Idag kommer en kompis hit och på söndag ska vi till farmor för att fira syster. Det har varit ett roligt lov.
Och jag har blivit helt Bleach tokig! Sen i tisdags eller onsdag har jag läst 24 manga böcker (tror jag, det kan vara mer för jag kommer inte på vilket numer jag är på). Men det är så roligt att läsa Bleach! Och det är så spännande! ^^
Någon annan som läser Bleach?
Bildkälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Konichiwa!
Här kan ni skriva snälla och söta kommentarer.
Men skriv inget elakt för då tar jag bara bort kommentaren.
Arigato ^^