torsdag 22 mars 2012

Har hänt

Ja, vad har hänt den senaste tiden? Ganska lite faktist.
Har väldigt mycke i skolan just nu, innan påsklovet har vi hur många prov och viktiga moment som helst. Annars läser jag fortfarande Bleach (Har fortfarande hur många kapitel kvar tills jag är i fatt som helst!).
Vi började i allfall ett väldigt roligt moment i svenska/samhällen idag som går ut på att debatta om ett samtals ämne som man själv inte stöder i grupp. Det är iallafall riktigt kul och så. ^^
Jag är värkligen ledsen för den dåliga blogg upptaderingen! Men jag har inte tid med datorn med så mycket i skolan. :(  Sorry!!
Det har äntligen börjat bli vår och solen skiner och snön smälter! ^^

1 kommentar:

  1. Så söt bild! Och det är tur att våren är påväg, verkligen ^-^
    Vi på Yapano har uppdaterat ett inlägg vi skrev för ett tag sedan om syskon. Vi la till tvilling, eftersom du undrade hur man sa det på japanska. Tack så mycket för din hjälp, hoppas du kikar in då och då!

    Matta ne ~ //Usagi & Hatto

    SvaraRadera

Konichiwa!
Här kan ni skriva snälla och söta kommentarer.
Men skriv inget elakt för då tar jag bara bort kommentaren.
Arigato ^^