onsdag 1 februari 2012

My day

Är sååå trött just nu! ^^
Vet inte riktigt varför... kom nyss hem, det kan vara därför.
 
Ni vet dom där dagarna när det mesta är jobbigt och tråkigt och så gör en liten grej att hela dagen blir lyckad? Det var en sådan dag idag, inte den mest underbara förmiddagen men hemkunskapen var den roligaste och underbaraste lektion på länge. ^^
Och vi åt så god mat! Vi gjorde en tre-rätters middag, med förrätt (soppa och super gott bröd), varm rätt (super god lasange) och till efterrätt en underbart god chokladtårta men banan och grädde. :)
Haha helt klart gjorde hemkunskapen min dag. ^^
Annars har vi haft matte på morgonen (TRÅKIGT!) och sen lite mer matte, fast vi räknade inte (helt ok) och sen engelska och den var också helt ok.
Men nu ska jag sova. Eller inte, måste göra lite hemkunskap (fast den ska vara inne om typ två veckor... men är det bra att börja i tid!) ^^
Källa

3 kommentarer:

  1. svar: tack så mycket ^w^ <33

    kramar<3
    /kokorochan

    SvaraRadera
  2. sv: Jag har en KoRilakkuma A/W just nu, men ska sälja den o köpa en KoRilakkuma S/S istället.. xD Samt att jag kanske ska köpa Stich c:

    häääär --> http://japan-kigurumi.com

    sv2: Båda e från Hottopic.com, underbar sida :3

    SvaraRadera

Konichiwa!
Här kan ni skriva snälla och söta kommentarer.
Men skriv inget elakt för då tar jag bara bort kommentaren.
Arigato ^^