fredag 27 januari 2012

Dag 7- Mitt rum

H  ar just städat rummet så jag bestämde mig för att ta bilderna på rummet, nu när det är rent och fint. ^^
 Haha, det kommer ta max 2 dagar tills det ligger hundratals papper på skrivbordet och hundratals katt hår i sängen och på alla kläder. ;)
Bilderna är kanske inte super fina, jag orkar inte redigera dom och tak lampan funkar inte just nu. Måste komma ihåg att fixa en ny glödlampa!
Men här kommer bilder på mitt rum:
Min älskade manga samling ♥
Mitt nattduksbord ^^
Det kanske inte är så specielt, men jag håller på att fixa så att det ska bli lite mer personligt, har ganska många planer. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Konichiwa!
Här kan ni skriva snälla och söta kommentarer.
Men skriv inget elakt för då tar jag bara bort kommentaren.
Arigato ^^