måndag 28 november 2011

Rilakkuma

Kawaii av högsta grad! Helt klart!! ^^



1 kommentar:

  1. Svar: Nej har tyvärr aldrig varit i Tokyo
    eller Japan. TT_TT
    Men skulle jätte gärna åka till Tokyo!
    Eller någon annan stans i japan då.
    Jag fick bara mina öronmuffar från några vänner som hade varit i Tokyo ^^.

    Min stil... Det beror på vilken dag. ^^
    Förut så brukade jag klä mig i decora,
    Men nu så klär jag mig mer i fairy kei. :3
    Andra dagar så kan jag klä mig helt i
    Svarta kläder.
    Men mest så klär jag mig i färgglada kläder
    och min egen version av fairy kei ( och
    allt annat som jag tycker är fint). ^w^
    Jag följer inte några "trender" eller så. ^^

    SvaraRadera

Konichiwa!
Här kan ni skriva snälla och söta kommentarer.
Men skriv inget elakt för då tar jag bara bort kommentaren.
Arigato ^^