tisdag 1 november 2011

Dröm

Konichiwa!
Idag så ska jag och Chloe och pappa gå och äta sushi på sagami! Det ska bli så gott!! :D
Fast sen måste vi vänta på bibblan i typ två timmar, eller vi måste inte men om vi vill ha sjush hem och det vill vi så... Men det gör egentligen inget för vi får ju äta sushi. ^^
 Idag, eller ja i natt så drömde jag något jätte konstigt, jag drömde att jag och hela vår klass var i gymnasiehuset och där var det uppdukat ett långt bord med ett änu längre papper och så var Malin där (vår teater lärare) och hon hade typ ett jätte bandars för foten och hon sa att hon skulle ta av bandarset fast foten inte var helt läkt! Och sen skulle alla sätta sig runt bordet och rita angry birds! 
Sen vaknade jag...
Det var en jätte konstig dröm, varför skulle vi ens rita angry birds?? Helt konstigt... men jaja. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Konichiwa!
Här kan ni skriva snälla och söta kommentarer.
Men skriv inget elakt för då tar jag bara bort kommentaren.
Arigato ^^