måndag 24 oktober 2011

Trasdockorna!

I morse så började Caspar nyna på låten till barnprogramet Trasdockorna och jag kännde bara att jag måste lägga upp den, den är så underbar! Nostalgi! :D
Jag har tänkt att lägga upp lite då och då några videosar och bilder på gammla barnprogram, dem är så gulliga och i bland är det skönt att känna lite nostalgi. ^^
Hur som hälst börjar vi med trasdockorna, här kommer några bilder och efter bilderna kommer introt från programmet. ^^




Dessa underbara dockor heter från vänster till höger: Bak-å-fram, Duttan, Skrajsa, Luren, Claude, Sessan och påsen.
Någon mer än jag som sätt detta program?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Konichiwa!
Här kan ni skriva snälla och söta kommentarer.
Men skriv inget elakt för då tar jag bara bort kommentaren.
Arigato ^^