tisdag 11 oktober 2011

Min lilla dag

Jag kommer troligt viss inte hinna vara på datorn idag, fast jag hade redan ett inlägg färdigt och skulle bara fixa till det och publisera det, men så går det i bland.
Så trolig viss kommer det inlägget upp imorgon om jag inte kommer på något att skriva om som är super viktigt.
Jag har haft en bra dag idag, under morgonen skulle några av oss i klassen göra rekvisita till teatern och det var kul. Imorgon har vi någon cykel oreterings grej fast jag tror inte jag kan vara med för mamma använder min cykel.
Bye bye

2 kommentarer:

  1. Sv: Jo som tur finns de andra konventer som är minst lika bra!
    Tex Närcon och Confusion!
    Japp länka på du! :D

    SvaraRadera
  2. Sv: Ringen kommer ifrån accessorize :)

    SvaraRadera

Konichiwa!
Här kan ni skriva snälla och söta kommentarer.
Men skriv inget elakt för då tar jag bara bort kommentaren.
Arigato ^^