fredag 23 september 2011

En liten vecka med många söta bilder

Glad fredag på er alla!
Den här veckan ha varit helt ockej. Vi hade tyska förhör där jag bara hade 2 fel så det gick ju bra.
Sen har det inte hänt så mycket... Imorgon ska jag, mamma och stora syster förhoppningsvis och troligvis till stan. Det ska bli riktigt kul.
Nu var det ju ganska länge sedan jag lade upp några kawaii bilder så det är det jag tänker avsluta med. Bye bye! ^^

Just nu som min bakrund på datorn. Vi får se hur länge det håller... ^^




























2 kommentarer:

  1. Tack så mycket ^^
    För mig är det tvärt om, jag gillar K-pop men lyssnar mest på J-pop! ^^ Men vi försöker skriva lite om koreanska artister också, speciellt om de ska släppa något i japan :) KARA är jättebra, det ska bli spännande att höra deras nya låtar^^ Vilka band lyssnar du mer på? :)

    SvaraRadera
  2. svar: ååh tack :D <3 jag gillar dom mer än hennes också faktiskt ^^ kanske för att jag inte gillar klacken på hennes :P

    kramar<3
    /kokorochan

    SvaraRadera

Konichiwa!
Här kan ni skriva snälla och söta kommentarer.
Men skriv inget elakt för då tar jag bara bort kommentaren.
Arigato ^^