måndag 29 augusti 2011

Ny design

Som ni ser så har jag fixat en ny design (eller ja, jag gjorde det igår). Det kan komma att komma lite ändringar som typ en länk lista ( Jag har tänkt rät länge på att göra det ) men vi får se.
Jag blev faktist ganska nöjd med den, ibörjan när jag höll på att fipla med den så var jag inte säker om jag skulle använda den men nu när den är klar så blev den rätt snygg. :P
Idag har det varit rätt rörigt och en ganska hög ljud nivå men jag är endå nöjd med dagen. Läraren till lektionen efter lunch var inte där så plåtsligt blev det en håll timme som jag ägnade åt att önska att mina klass kommpisar skulle vara lite tystare. Sista lektionen kom vår lärare för sent och vi var bara fem elever. ( Vi var i halv klass och många är sjuka ).  Vi hade en snabb lektion och jag kom hem för kanske 20-30 minuter.
Det blev ett ganska långt inlägg så jag slänger in en bild och säger hej då. :)
Och jag läger in en bild på en flygande gris bara för att det känns rätt. XP



1 kommentar:

  1. Ja helt, vi får väl se hur länge det dröjer innan jag byter igen xD

    SvaraRadera

Konichiwa!
Här kan ni skriva snälla och söta kommentarer.
Men skriv inget elakt för då tar jag bara bort kommentaren.
Arigato ^^